Իմ բլոգը

  • Ներկայացրու բլոգդ
  • Իմ բլոգը բացեց միսս Անին :Սեպտեմբերի 25_ին իսկ իմ առաջին փոստը եղավ հենց այդ օրը:
  • Գրիր բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դիր վերնագրի վրա:
  • Սեպտեմբերի 25 2021 թ
  • Գրիր, թե բլոգդ ինչ բաժիններ ունի, որն ես դրանցից ամենաքիչն օգտագործում և ինչու:
  • Ես ամենաքիչը օգտագործում եմ «ուսումնական պլան» բաժինո
  • Արդյոք բլոգդ համապատասխանում է Սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին, ինչ առաջարկներ ունես կարգի հետ կապված։
  • Առաջարկներ չունեմ
  • Ներկայացրու որևէ մեկի բլոգը, որը շատ ես հավանում և գրիր, թե ինչու ես հավանում:
  • Հավանած բլոգ չունեմ
  • Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:
  • Ես կարծում եմ որ բլոգային ուսուցման մեջ ամեն մեկը պետկ է ինքնուրույն աշխատի:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *